September 7, 2014

MALAYSIA AIRLINES

Assalamuaikum.

Kemarin buka mata masih berada di WP Labuan. Harini buka mata berada di UKM. Alamak, dah kat UKM..huhu..petanda cuti dah habis.


Penerbangan kemarin  dijadualkan jam 3 petang. Tapi last2 fly jam 3.30. Second time naik MAS after 4 years i think, 2009. And second time jugak I'm alone. Nervous memang ada takut2 silap naik kapal ka, salah jalan ka kan. Tapi apa boleh buat, terpaksa.


Berada di awangan, aku pilih duduk dekat wing. Dan yang heaven nya kat sebelah aku xda orang duduk..yeah! Cuba ada sorang cabin crew yang kadang2 duduk situ, bila kapal nak terbang, bila pilot announce suruh doranv duduk and time landing.


Apa yang ada dalam flight MAS? Ada benda ni. Boleh tengok movie, dengar music, baca e book dan macam2 lagi. Aku mula2 pun agak sakai jugak la..haha..dan xtau macam mana nak alihkan remote tu dan kat mana nak cucuk handsfree yang diberi. Sebab handsfree tu ada 2 pencucuk pulak.


Pastu dapat hidangan lasagna chicken plus orange juice. Xdan nak gambo..hahah..

Landed di KLIA jam 5.45pm. Keluar dari flight jalan pegi tempat claim luggage punya jauh, pastu lama pulak tunggu luggage. Then, jumpa orang yang menjemput saye..hehe..

Thanks for fetched me.
Ok,thats all la.

Bubye..





0 comments:

Post a Comment