October 7, 2014

JALAN-JALAN SAMPAI MIDVALLEY

Assalamuaikum..

Ok. Dalam waktu yang terdekat, entri kedua. Sekarang cerita pasal jalan2 yang kononnya mencari ketenangan. My sis yang cakap la. Pagi2 pegi teman tata berkebun duku di rumah tumbuhan saannaaa di belakang Kolej Aminuddin Baki UKM.


Ok. Ni di rumah tumbuhan tu. Cabut padi yang tidak diguna, sebat hanya 2 pokok jak yang mau si eksperiment.

Habis itu, konon2 mau try la lalu jalan yang terus tembus Kolej Keris Mas. Dan wauuu..sangat tidak sangka. Baru tau yang ada kawasan macam tu dalam UKM. Ada rumah,cam kampung2 tu. Rasa macam bukan berada di UKM tu.



UKM masih kaya dengan alam semulajadi. Haa, sapa student UKM tak pernah tau kewujudan tempat ni? Aku pun baru tau..haha..

Ni rumah orang. UKM seolah-olah sebuah perkampungan camtu. Banyak jugak rumah dalam ni.

Lepas dah lalu semua yang tidak pernah dilalui tu, kami pun keluar. Nak makan kat mana? Haaa..hmm..memang problem kalau ditanya nak makan di mana. Last2 kata jum la ke Mines. Dengan yakinnya my sis kata tau jalan, tapi...erkkk.. Last2 atas jalan, mines macam sudah limpas ni. Adoyai..jadi ke mana la kita? Maps maps.. Akhirnya sampai Midvalley. Memang jalan yang tidak dirancang. 

Perut lapar, cari tempat makan. Dah pulak bingung nak makan apa. Makan pizza jak la. Pizzahut ada menu baru, nasi goreng. 

Side dishes dulu yang sampai. Hantam, lapar.

Makan la kita. Udang tempura dengan kentang dengan mushroom soup.

Macam biasa peminat setia pizza island supreme. Yang depan ni menu baru. Nasi goreng apa ntah nama dia.

Gila tengok service charge dengan tax dia. Botak kita. Labuan jugak la tiada tax bagai. Nasib my sis belanja..hehe..

Ni pizzahut midvalley..memang la..






0 comments:

Post a Comment