August 23, 2014

FLORIA PUTRAJAYA 2014

Assalamuaikum..

Bulan Jun lepas akhirnya dapat pegi Floria Putrajaya. Aku bukan suka sangat pun dengan bunga tapi ntah knapa keinginan untuk pegi tu membuak2..haha.. Minggu tu minggu2 exam, aku siap follow awal2 lagi page Floria sebelum dia berlangsung. Haa..nampak tak semangat kat situ. Tapi bila memikirkan exam, macam tak bkesempatan je nak pegi..hmm.. Tata pun nak pegi..tapi bila hari yg aku nak pegi tu, dia tak nak la pulak..haha..

21 Jun tu stay kat bilik dengan keboringan yang melampau, semakin tinggi la keinginan hati nak pegi Floria. Ajak tata tak nak, ajak mami tak nak..zira tak nak..ain tak nak..ahhh..stress..semua tak nak..sedih..sob sob..pm my sis, not reply..hmm..demi melayan hati yang merajuk walaupun rajuk tu sendiri2 tanpa dipedulikan..hahaha..baring la atas katil, sampai tertidur..masih pagi time tu, dalam jam 10 kot. Pastu dapat mesej dari my sis tanya Floria kat mana..haa..yess!! Bos dia nak bawak..

And finally aku sampai pun sana, walaupun not with my lovey dovey frenss..


Ohya..masuk sana kena bayar RM3 untuk dewasa.



Sebenarnya dilarang masuk dalam ni..tapi aku tak tau..lepas dah kat dalam tu baru sedar ada notis..hehe..siap pak guard tu datang..buat malu..haha..

Ni dekat entrance..boleh dikatakan ni salah satu penyebab aku nak datang sini..huahuahua..duk tengok orang post kat fb..boleh kata la aku ni gila bergambar..hikhik :p

Yang ni kat dalam apa ntah nama dia..dirang pamerkan rekaan hiasan taman.

Ohya.kat sana ada pameran kucing jugak, untuk dijual..ni landskap kat depan tempat jual kucing tu..

Ok la..thats all..cukup sampai di sini..kena manfaatkan bejalan kat semenanjung sementara still study kat sini..hehe..

Ok then..bubye..





0 comments:

Post a Comment